forumdll.benimforum.biz


 
AnasayfaPortalAramaKayıt OlGiriş yap
Similar topics

    Paylaş | 
     

     Komik Tüketici Şikayetleri

    Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
    YazarMesaj
    Cansiperane
    Admin
    Admin


    Erkek
    Kova Horoz
    Mesaj Sayısı : 607
    Hobiler : Uzman
    Kayıt tarihi : 04/12/08
    Teşekkür : 11
    . : [

    110209
    MesajKomik Tüketici Şikayetleri


    Ayakkabılık: Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu talebin nedeni sorulduğunda, 'Yaz ayları çok sıcak geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz' yanıtını vermiş.



    Su ısıtıcısını ısıtınca: İstanbul'daki bir müşteri, kettle'ın (su kaynatıcı) eridiği şikayeti ile servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin ocağının üzerine su ısıtıcısını koyarak ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği ısıtıcının yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş.


    Buzdolabında mum: Buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüş. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmemiş.



    Elektriksiz ütü: Mersin'de son model ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş. Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı ütünün gövdesinin yanması üzerine bayiye başvurarak ütünün değiştirilmesini istemiş.



    Bulaşık makinesinin başka işlevi: Servis elemanları, Türkiye'nin dört bir yanından gelen 'Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da su boşaltamıyor' şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri makinede yumuşatanlar olduğunu görünce şaşırmışlar. Sebzelerdeki kumun su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği bunun da arızya yol açtığı ortaya çıkmış.



    Eriyen fritöz: Fritöz alan bir müşteri, ilk kullanımda eridiğini görünce bayinin yolunu tutmuş. Büyük bir hırs ile içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış: 'Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum içine yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı.' Satış görevlileri, müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştirmeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.



    Minder keyfi: Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturmuş. Kapısı açık kalan buzdolabının kompresörü bozulunca 'iyi soğutmuyor' diyerek ürününden şikayetçi olmuş.


    İçeri girmiyor: Bir IBM müşterisi 'İlk disketi sürdüm, ikincisini sürerken çok zorlandım üçüncüsü asla içeri girmiyor.




    Ayak pedalı: 'Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor' diye DELL firmasını arayan kadın sürekli 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.



    Yazıcı: Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.



    Bilgisayar ve faks: DELL şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.



    - Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta kaynatmayı denemiş. Deneme basınç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne yapayım? Paramı geri verin" diyerek bayisine fırını iade etmeye kalkmış.



    - Mersin'de fırının içinde elbisesinin yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmış. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından muzdarip tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesi önerilmiş. Fırının içinde çamaşır kurutma vakalarına sıklıkla rastlayan servis elemanları ayrıca çok sayıda beyaz eşya sahibinin fırınlarının içini mutfak dolabı olarak da kullandığına tanık olmuş. İçinde unutulan şeker, elbezi, mutfak önlüğü gibi malzemelerin yanması sonucu fırınların kullanılamaz hale geldiği belirlenmiş.



    - Elazığ'ın Maden İlçesi'nde mağarada oturan bir vatandaş, aşırı sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması sebebiyle dışardan kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette bulunmuş.

    aşağıdaki mesaj bir turkcell abonesi tarafından turkcell müşteri hizmetleri'ne gönderilmiştir:

    şikayet mesajı:
    iyi calismalar,
    ben 0533 860 xx xx nolu aboneniz hede. oncelikle hizmetlerinizden dolayi size tesekkur etmek isterim, ozellikle girne'deki escape isimli plaja koydugunuz ziplangac cok guzel bir hizmet. fakat gectigimiz hafta sonu arkadaslarimla beraber gittigim escape isimli plajda ziplangaca binebilmek icin cok uzun siralar bekledik. farkettim ki hep diger operatorun aboneleri zipliyor. bu konu ile ilgili bir calisma yaparsaniz cok memnun olurum.
    saygilarimla,
    hede hodo



    turkcell musteri hizmetleri'nin cevabı:
    sayin hede hodo
    oncelikle hizmetlerimize gostermis oldugunuz ilgiden dolayi tesekkur ederiz. girne'deki escape beach'e konulmus bulunan tranbolin promasyon amacli bir uygulamadir. bu tranbolin dolayisiyla escape beach'in malidir. biz turkcell olarak kimin ziplayacagina karisamamaktayiz. dolayisiyla sizinde diger musteriler gibi siranizi beklemeniz gerekmaktedir.
    saygilarimizla,
    turkcell musteri hizmetleri



    -Kartım ankesörlü telefonlarda çalışmıyor.
    -Telefonum hala açılmamış. Çevir sesi vermiyor.
    -Eski kartımı atıp bana gönderdiğiniz yeni kartı cihazıma taktım ama çalışmıyor. (Promosyon malzemesi olarak gönderilen SIM kart büyüklüğündeki yıllık takvimi kastediyor)
    -(Trabzon'dan arayan abone) Tamam hanımefendi, ekranda Trabzon Turkcell'i görüyorum. (TR TCELL)
    -Ekranda "Check Card" yazıyor, kartı çekip tekrar yerine itiyorum, bir şey olmuyor.




    Şikayet: Ekranda "Press Any ***" yazıyor ama klavyede "ANY" tuşu yok
    teknik eleman:?



    Terminalde yolcuyu uçağa götüren otobüsü gören Trabzon yolcusu, 'Ula, ben uçak parası verdim, otobüsle gitmem!.


    x:müşteri
    y:personel
    x: ben bu bluzu geçen ay arkadaşıma doğumgünü hediyesi olarak satın aldım ama henüz vermedim. a fiyatındaydı ama şimdi indirime girmiş. arkadaşıma bu hafta vermeyi düşünüyorum ve gelip mağazada indirimli fiyatını görmesini istemiyorum. lütfen müdahele edin...
    y: ....
    x: evet?!?
    y: hanfendi, ürün indirime gireli 2 hafta oldu... elimizden ne gelebilir emin değilim. ³
    x: lütfen bana yetkili birini çağırın.
    y:?

    :lol!: :lol!: :lol!:


    forumdll
    Sayfa başına dön Aşağa gitmek

     Similar topics

    -
    » Güiza alay konusu oldu (ÇOK KOMİK :D
    Bu yazıyı burda paylaş : Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

    Komik Tüketici Şikayetleri :: Yorum

    Yorum yok.
     

    Komik Tüketici Şikayetleri

    Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 

    1 sayfadaki 1 sayfası

    Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
    forumdll.benimforum.biz :: Genel Paylaşım :: Geyik Bölümü-
    Buraya geçin: